Trekking Kulübü

Nüzhetiye Şelalesi Turu

Belirtilen yerde buluşarak Kocaeli Yuvacık yolu üzerinden Nüzhetiye Köyü’ne ulaşıyoruz.

Kıyıköy, İğneada Turları

Belirtilen yerlerden hareket ederek araç içerisinde kahvaltımızı yapıyoruz. Vize yol güzergahından hem doğaya hem tarihe yolculuk yaparak Kıyıköy’e ulaşıyoruz. Şirin belde Kıyıköy gezisi sonrası Kartaltepe’ye çıkarak Kıyıköy manzarası eşliğinde kahvelerimiz yudumluyoruz.

Sülüklügöl Turu

Sabah saatlerinde önceden belirlediğimiz yerlerde buluşarak Sülüklügöl’e doğru hareket ediyoruz. Göle varmadan önce, Akyazı’da kısa bir alışveriş molası verip, alışveriş sonrası yürüyüş yapacağımız noktaya hareket ediyoruz.

Sudüşen Şelalesi Turu

Sabah saatlerinde önceden belirlediğimiz yerlerde buluşarak yaklaşık 3.5-4 saat süren yolculuk sonunda Yalova -Termal Üvezpınar Köyü’ne varıyoruz. Köyde aracımızdan iniyor ve stabilize yolu takip ederek yaklaşık 2 saatlik bir yürüyüş yapıyoruz.

Ağva, Hacıllı Köyü

Sabah belirtilen yerlerde buluşarak Şile’ye doğru hareket ediyoruz. Şile geldiğimizde ilk olarak Kültür Parkı Seyir Terası‘nda hem manzarayı seyrediyor hem de kısa bir fotoğraf molası veriyoruz. Eskiden Rumların yaşam merkezi olan Kültür Parkı Vadisi, Bizans İmparatoru Andronikos’un kardeşini hapsetmek için yaptırdığı Ocaklı Ada Kalesi, dünyanın ikinci büyük feneri olan Şile Feneri göreceğimiz yerler arasında.

Erikli Yaylası Turu

Sabah belirtilen yerlerde buluşarak Çınarcık’ta bulunan Teşvikiye Köyü’ne doğru hareket ediyoruz. Teşvikiye Köyü’nde yapacağımız köy kahvaltısı sonrasında araçla yürüyüşe başlayacağımız yere geliyoruz.

ACENTAYI DOĞRULAYIN

Kartal Vizyon A2/6
Kartal/İstanbul

NEREDEYİZ

benkactim.com bir inistanbul turizm markasıdır.
Bu web sitesi, bilgisayarınıza bilgi depolamak amacıyla tanımlama bilgilerini kullanır. Bu bilgilerin bir kısmı sitenin çalışmasında esas rolü üstlenirken bir kısmı ise kullanıcı deneyimlerinin iyileştirilmesine yardımcı olur. Kişisel Verilerin Korunması, Gizlilik Politikası ve Çerez (Cookie) Kullanımı İlkeleri hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.